Beoordelingen van Mr. Sushi Hengelo

Recente recensies

4.0
Sandra Ardesch
24 september 2021

Geen beoordeling kunnen geven want mijn bestelling is nooit geleverd......maar wel betaald..inmiddels een mail gestuurd hoop toch wel dat ik mijn geld terugkrijg....

Marc
11 augustus 2021

De kwaliteit is er niet meer wat ik gewent ben.

Joost
30 juli 2021

Altijd top! Vooral de crispy box (fried sushi)!

Ewald
26 juli 2021

Weer lekker

Nalim
20 juli 2021

Aangegeven bezorgtijd was niet haalbaar, kreeg keurig een belletje dat de bestelling 15 a 20 minuten later bezorgd zou worden.👍🏽

Erin
11 juli 2021

Super lekker weer!

Rob
28 juni 2021

Prijs kwaliteit is top! Eten was heerlijk en vers en warm wat warm moest zijn.

Samara
21 juni 2021

De rijst was mij toch iets te zoet en nam de smaak van de vis over.

Ilen Safar
13 juni 2021

Ze hadden gebeld dat het 20 minuten later zou zijn. Prima, netjes aangegeven en we kregen ter compensatie een bak met edamame. Vervolgens was het uiteindelijk een uur later, terwijl wij nog afspraken hadden. Erg jammer, konden niet meer optimaal genieten van het eten. Kan het deels begrijpen, maar niet als het zo laat is. Gebeurt vaker in het weekend. Misschien toch maar wat aan doen?

Ewald
12 juni 2021

Was weer lekker!

Frank
11 juni 2021

Merendeel heerlijk, zalm en tonijn was helaas droog (wellicht eerder gemaakt) dus wat minder vers

Kirsten
10 juni 2021

Super snel heerlijke sushi gekregen! Top

Rham
7 juni 2021

Super service eten was warm en keurig op tijd!! Aanrader !! ( alleen de sushi iets strakker draaien )

Dijk
31 mei 2021

Was heerlijk, hebben heerlijk gegeten met de meiden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mel
25 mei 2021

De rijst was veelste zoet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nathalie
25 mei 2021

Helaas vonden wij deze sushi niet lekker, te grote stukken gesneden waardoor het niet lekker eet. En het lag heel zwaar op de maag. We hebben de helft laten staan en ik had voor een redelijk bedrag besteld. Erg jammer.

Sanny
24 mei 2021

Lekker gegeten. Alles was prima.

Anna
24 mei 2021
Sabine
13 mei 2021

18.00 besteld en ze kwamen binnen een uur bezorgen. Voor het eerst een bestelling gedaan bij mr sushi. Ik had de crispybox besteld. Was erg vettig en niet lekker. Niet voor herhaling vatbaar. Ik heb meer dan de helft weggegooid.

Esther
12 mei 2021

Lekkere sushi tegen een betaalbare prijs, keurig op tijd bezorgd!

Berthine
9 mei 2021

Het was niet lekker wat een teleurstelling de eerste keer bij jullie was goed en nu dit lukt wel of het gewoon bij de AH was gekocht smaakloze droge rijst enige manier om er smaak aan te krijgen was om er een beetje soja op te doen iets wat normaal niet nodig is. Veel geld betalen en dan zo n teleurstelling .

Harry
8 mei 2021

Goed zoals altijd. Alleen een half uur later bezorgd dan een paar uur voor de levering aangegeven bij de bestelling

Ewald
7 mei 2021

Goed, lekker en netjes op tijd

Lisette
27 april 2021
Marjolein
27 april 2021

Heerlijk genoten van de sushi. Rijden er speciaal vanuit Duitsland naar Nederland zijn de kilometers wel waard 😍

Ervaren besteller
27 april 2021

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Maar laat ze niet bezorgen. De laatste 8x kwamen ze minimaal een half uur tot 1,5 uur te laat. Waarbij de bestelling 9/10x ook niet compleet is.

Jansen
27 april 2021

Wij hadden eten besteld en zou om 19:00 uur bezorgd worden. Uiteindelijk kregen wij ons eten pas vlak na 19:30 uur. Op zich kan het gebeuren dat eten om welke reden dan ook niet op tijd bezorgd kan worden, maar laat dit dan weten. En een vertraging van meer dan 30 min. is wel erg veel. Dan heb je iets niet op orde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shiv
12 april 2021
Sanne
11 april 2021

Sushi zelf was super lekker! Alleen was voor de zoveelste keer de bestelling niet compleet. Verder gedroeg het personeel in de vestiging in Hengelo zich niet erg professioneel er werd o.a. gescholden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Loes
9 april 2021

Heeeeeerlijke sushi! Grote stukken! Voor herhaling vatbaar

Harry
5 april 2021

Prima prijs/kwaliteit. Super snel bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F. Lammers
4 april 2021

Vis was taai, met name de tonijn. Geen verrassende smaken, de sushi was een beetje saai zo zonder krokantje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
4 april 2021

Top maaltijd!

Anne
2 april 2021

Al meerdere keren bij jullie besteld. Tot nu toe het eten altijd te laat gekregen. Vandaag 20 minuten te laat (in de ochtend om 10:00 al besteld) en de vorige keer 45 minuten te laat. De bezorging is wel altijd netjes en vriendelijk en de sushi altijd heel erg lekker. Dit keer waren de stukjes alleen wel wat te groot gesneden.

Marel
1 april 2021

Goede prijs kwaliteit verhouding!!

Sean O’Hara
31 maart 2021

Sushi box arrived and was poor quality. The tuna was not fresh and the tray had a funny smell as soon as we opened. We called immediately and asked for it to be changed. We were told that we had to complain with makro as they sent sushi that wasn’t very good. After trying to explain we ordered food from mr sushi, not Makro, we would like it to be changed or refunded we were hung up on. We called back and was told the owner wasn’t there and they would try to get a refund. We called back 30 minutes later to try to find out what was happening, we had a different employee this time who said it could take up to 3 days to get refunded. We had no dinner last night and there is still no refund in my account. I ordered direct to try and help your business and stop thuisbezorg taking a big cut. If had ordered thuisbezorg we would have been refunded already and we would have eaten last night. We are very disappointed by our experience.

Martine Duenk
30 maart 2021

Het beloofde gratis drinken werd niet bezorgd. De sushibox van 98 euro zag er niet uit. Op de deksel was alle ‘sushi-topping’ versmeerd. Niet zo’n smakelijk gezicht voor mijn gasten. Dit wasbak de 2de keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Noël oude Breuil
25 maart 2021

Duurde veels te lang, elke keer, neem meer bezorgers aan wtf man

Laura
20 maart 2021

Iedere keer wanneer ik bij Mr. Sushi bestel zijn ze een uur te laat dan de tijd die ik heb aan gegeven. De vorige keer waren ze zelfs 1,5 uur te laat. De reden waarom ik telkens opnieuw bij Mr Sushi bestel is omdat het goed smaakt.

KC
19 maart 2021
Rene
14 maart 2021

Goed van smaak en structuur we hebben heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique
13 maart 2021

On half 5 besteld, zodat het om half 6 bezorgd zou worden. Om half 7 hadden we nog geen sushi, gebeld met jullie. Maar het was heel druk en er was te weinig personeel voor de bezorging. Uiteindelijk om haf 8 kwam de sushi, helaas zonder de gratis rol haha. Sushi zoals altijd heeel lekker en vers.

Ewald
11 maart 2021

Altijd lekker, maar wel bijna een uur te laat (na een kwartier belden ze dat het langer ging duren). Veel verontschuldigingen een uiteindelijk alsnog lekker gegeten.

Geheim
8 maart 2021

Sorry maar heeft nix te maken met sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lageveen
7 maart 2021

Wederom 2 uur moeten wachten tot de bestelling er was, edamame was koud en lag een dikke laag zout over. Erg jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
7 maart 2021

Smiddags al besteld en om 17:00 laten bezorgen, het kwam aan om 17:50. Hadden ook loempias besteld je raad het al steen koud en de loempias waren niet goed gefrituurd, een zijde was nog rauw. De sushi smaakte wel goed. Als er wat aan de bezorging gedaan wordt is dit een prima restaurant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
7 maart 2021

We werden om 5 uur gebeld dat ze wat later waren aangezien wij om 5 uur de bestelling zouden krijgen. Na een uur was er nog niemand. Ik heb daarom rond 6 uur gebeld en toen gaven ze aan dat de bezorger onderweg was. Uit eindelijk hadden we de bestelling bijna 1,5 uur later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther
5 maart 2021

Bestelling kwam 40 minuten te laat helaas.

Erny
4 maart 2021

We hebben genoten van de sushi! Erg lekker.

Daan
24 februari 2021

Zoals altijd heerlijke sushi, en op tijd geleverd. Voor meer kan je niet vragen.

Marieke
24 februari 2021
Desiree
18 februari 2021

Ik ben blij verrast. De bestelling was lekker, snel, krokant, smaakvol.....aardige bezorger, kletsnat geregend 😊

Berthine
17 februari 2021

Erg lekker. Goede prijs kwaliteit

Melanie
15 februari 2021

Ik heb om 16:30 besteld voor bezorging om 17:30. Ze nemen geen contact met je op om je te vertellen dat je bestelling vertraging heeft. Vervolgens bel je zelf 20 keer en zijn ze is gesprek. Alsof ze je niet te woord willen staan . Na 1 uur toch iemand aan de telefoon gekregen en als compensatie 1 roll gratis gekregen maar niet op aandringen van hun. Om 20:15 mijn bestelling mogen ontvangen. Dit was oude sushi, de Ebi Tempura roll was slof. Niet krokant en warm zoals hij hoort te zijn. Ik bestel hier nooit meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Jong
15 februari 2021

De allerlaatste keer! Eten om 17 uur besteld en konden nog een aflevertijd kiezen van 19 uur. Wel 2 uur later, maar goed als je zin in sushi hebt, dan overleef je dit wel. Om half 8 geen sushi, gebeld en er waren nog 4 bezorgingen voor ons die nog gemaakt moesten worden! Gezien de avondklok en onze gast die mee zou eten de bestelling geannuleerd. Helaas was dit niet de eerste keer en ben ik er nu wel klaar mee. Best zonde aangezien de sushi prima is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
14 februari 2021

Heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Enola
10 februari 2021
Max
6 februari 2021

Bezorger zelf was een vriendelijke jongen, de rest er om heen was slecht. Ruim 2uur gewacht op mijn bestelling

KW
4 februari 2021

Het duurde meer dan een uur voor het eten er was, alles was koud... Heel erg jammer weer.

Patrick Willink
2 februari 2021

Het was in een woord heerlijk!! Zelfs beter dan in Zevenaar terwijl ik daar ook erg tevreden over ben. Zevenaar zit namelijk dichter bij mijn woonadres. Wel jammer dat er in Delden niet bezorgd wordt en dat ik het zelf heb moeten ophalen. Erg tevreden

Anoniem
1 februari 2021

Altijd snelle bezorgen en lekker eten!

Siemerink
31 januari 2021

Anderhalf uur moeten wachten uiteindelijk zelf op moeten halen

Kaitlyn McGirl
31 januari 2021

terrible service, far too long on delivery time (more than an hour and a half) the food was not cold as it should have been (we had the 64 piece sushi) it was room temp warm

Karlijn
30 januari 2021

Om 16:15 een bestelling gedaan en daarbij aangegeven de sushi zo snel mogelijk bezorgd te willen hebben. Het zou er voor 17:15 zijn. Sushi kwam maar niet dus even gebeld waar het bleef. Het zou er binnen 10 minuten zijn maar dit was niet het geval. Uiteindelijk hebben we 1,5 uur moeten wachten op onze bestelling. Erg jammer.. sushi was overigens wel erg lekker

Asia
28 januari 2021

Topservice!

Abel
27 januari 2021
Mariska Ottink
27 januari 2021

Perfecte service, gevraagd om alles los te verpakken en erop te vermelden wat erin zit ivm zakelijke bestellingen en covid regels! Bezorging wel 20 minuten te laat helaas maar verder complimenten!

Kim
27 januari 2021

NOM NOM NOM!

Merle
24 januari 2021

De soja saus was erg smaakloos en niet zoals normaal. Daarbij vonden we de rijst Ookk minder lekker dan normaal.

Safar
23 januari 2021

De bestelling was volledig. De sushi was heerlijk! Gyoza was ook verrassend lekker, had ik niet verwacht! Helaas waren de sojabonen koud en moest ik er zelf nog zout op doen. De bezorging was ongeveer een half uur later. Daarom voor kwaliteit en bezorging 4 i.p.v. 5 sterren.

Dave
15 januari 2021

Sushi (studentenbox) geen goede kwaliteit en rijst erg koud en sommige stukjes rijst minder gaar, smaakloos. Ik eet regelmatig sushi, maar dit is kwalitatief niet goed. Helaas haal ik hier geen sushi meer af door dit voorval.

Yari
13 januari 2021

Mijn bestelling kwam meer dan een uur te laat, daar moest ik eerst 2 keer voor bellen. De sushi zelf was wel lekker alleen de crispybox had erg grote stukken en de loempia's waren zacht geworden omdat ze in een papieren zakje zaten.

Romain
11 januari 2021

Sushi was ijskoud, daarnaast moest ik 1,5 uur wachten op de bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eee
9 januari 2021
Ilona
5 januari 2021

Perfect!

Floor
4 januari 2021

Heerlijke sushi en hele aardige medewerkers! Helaas miste er deze keer een gratis rol, maar verder was alles top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daphne
4 januari 2021

Vooral erg genoten van de special soft salmon roll, erg lekker. Opgehaald bij de vestiging, het stond meteen klaar! Super service

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mittendorff
3 januari 2020
Luc
2 januari 2020

Helaas nieuwjaarsdag mijn bestelling niet mogen ontvangen. Zou mijn geld terug krijgen, daar wacht ik op.

Claudia
2 januari 2020

17:00 besteld voor bezorgtijd 17:45 18:30 Nog niet bezorgd. Gebeld, netjes te woord gestaan, was onderweg. 18:50 werd er aangebeld, was bezorgd in ander deel wijk, deze mensen waren. Zo vriendelijk om het op het juiste adres te brengen. Bezorgklacht uiteraard gemeld bij mr sushi Hengelo

Florence
2 januari 2020

Prima sushi, alleen erg ongelijkmatig gesneden. ‘S middags al de bestelling voor 19.00uur geplaatst, maar werd alsnog ruim een uur later bezorgd zonder melding.

Mocha
1 januari 2020

Eten was goed. Maar bezorgtijd vind ik niet normaal. Eten is pas 2uur later bezorgd

Lis
1 januari 2020

Het duurde twee uur voordat het er was, maar dat was te verwachten op 1 jan. Lekkere sushi, alleen jammer dat de ebi niet meer warm was!

Chantal
27 december 2020

Moest 1,5 uur wachten op de bestelling, bezorger stond met lege accu ofzo maar had de edamame helemaal koud. Jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
27 december 2020

Ruim 2 uur gewacht op bestelling en vervolgens was het helemaal koud, niet eens lauw maar echt koud. Contact opgenomen met mr sushi en daar werd aangegeven dat er nog contact met ons opgenomen zou worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Niek
27 december 2020

Jullie sushi was niet te eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
22 december 2020

Heerlijke verse sushi’s, te lekker, ze waren zo op!

Babbe
22 december 2020

Sushi was erg lekker, en snel bereid! Goede service in de winkel!

Ka
22 december 2020

Service was prima, kwaliteit van sushi viel helaas tegen. Te grote stukken van bijvoorbeeld komkommer erin, teveel rijst per individuele sushi en ook de sushi roll in te grote grove stukken gesneden, de rijst zelf viel tegen, heel erg plakkerig, nat.

Nikki Knoef
20 december 2020

Sushi was niet vers/ ijskoud ( de ebi niet meer knapperig daardoor) Tegenvaller!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
20 december 2020

Erg fijn dat ze de sushi maken voor ons zonder de mayonaise (op verzoek). Heerlijk gegeten, zoals gewoonlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

LW
15 december 2020

De bezorger was een kwartier te laat. De bestelde loempia’s kwamen in een papierenzakje en waren koud bij aankomst. Erg jammer, dit zijn we niet gewend. De sushi was goed.

Carien van Gelder
14 december 2020

Eten was er EXACT op het tijdstip dat ik het had besteld, bezorger was heel vriendelijk, eten was nog warm, heel erg lekker, genoeg sojasaus,stokjes en wasabi. Kortom: erg tevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kris
13 december 2020

De sushi was heerlijk!! Zelfs de gefrituurde variant was nog lekker warm, heel goed gedaan. We hebben genoten van elke hap. De bestelling werd ook rond de afgesproken tijd bezorgd. Tot een volgende keer.

Joost
8 december 2020

Top

Baan
6 december 2020

We hadden een goede deal die erg lekker was, echter was het een maki box van 24 stuks en helaas maar 21 ontvangen waarbij we bij thuiskomst pas achter kwamen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Js
5 december 2020

Was 32 minuten te laat, en had die dag al om 14.27 mijn bestelling geplaatst. Erg jammer Sushi is lekker maar rijst is een beetje te kleverig

Kolbrink
1 december 2020

Perfect

Bram
30 november 2020

Sushi goed en lekker op smaak, proporties netjes. Kortom, gewoon goed!

Nick Derksen
29 november 2020

Helaas zat de Tempura Ebi Roll niet bij de bestellen. Normaliter altijd goed hoor.

Luna
28 november 2020

slechte sushi, kwam veel te laat aan, hebben 3 maal keer gebeld... uit eindelijk 2 uur moeten wachten

Chris
28 november 2020

Eten erg goed. Op tijd leveren is minder. Om 17:00 besteld voor levering om 19:00. Bezorging pas om 19:45 🤔

Ilen
28 november 2020

Het was iets later dan aangegeven. De sushi was prima! Wel jammer dat je amar één actiecode in kan voeren.

Anoniem
28 november 2020

Was weer super!

Veenendaal
27 november 2020

Eten was goed.. maar aangegeven dat ik het graag om 18.15 uur bezorgd wil hebben, om 18.45 uur zelf gebeld, geen excuus of het de normaalste zaak was dat de bezorger nu pas wegfietste. Vriendelijke bezorger kwam met excuses, maar ja.. die kon er niets aan doen.

Ros
27 november 2020
Kirsten
27 november 2020

Het was 20 minuten te laat. Wij zaten met onze pauze waardoor we tussen ons werk door moesten gaan eten. Dit was helaas al de zoveelste keer dat het te laat is...

Martin
24 november 2020

Super lekker, goede prijs.

Enola
23 november 2020
Laura
22 november 2020

Mijn bestelling zou ik om 16.45 uur ontvangen. Ten eerste kwamen ze een uur te laat, ze hadden de verkeerde sushi geleverd. En in 2 van de 3 poke bowl’s zat geen saus. Erg jammer..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verheij
16 november 2020

Sushi smaakte prima. Werd alleen veel te laat bezorgd. Toen ik belde waar onze bestelling bleef, werd als reden opgegeven dat er te weinig bezorgers waren.....Daardoor was de sushi die warm had moeten zijn, lauw. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Enola Groen
15 november 2020

4de keer achter mekaar veelste laat, scheelt dat de sushi elke keer super lekker is...

Chantal
14 november 2020

Leveren van de bestelling duurde erg lang. Bij het aangeven op de website kon ik kiezen voor ‘zsm’ of als eerste tijdstip 18:45 uur. Als ik kies voor zsm ga ik er niet van uit dat mijn bestelling later komt dan het eerste tijdstip dat je kan kiezen. Vervolgens telefonisch contact opgenomen om te horen hoe lang het nog zou duren. Krijg ik te horen dat ze niks met de website te maken hebben? Uiteindelijk kwam de bezorger de sushi afleveren en was hierbij niet erg vriendelijk. De kwaliteit is op zich prima. Maar de klantvriendelijkheid van het personeel is ver te zoeken.

Norbert Maatje
8 november 2020

De smaak van de sushi was goed maar niet speciaal. De Nigiri was goed.De Wasabi was ronduit slecht te noemen en had totaal geen scherpte. De verhouding van een kuipje wasabi en een heel flesje sojasaus is qua verhouding dan ook niet evenredig.Ik heb betere sushi laten bezorgen. Ik had gezien de prijs een betere kwaliteit verwacht. Ik hoop dat U wat kunt met deze toelichting. Mvg Norbert

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

kolbrink
6 november 2020

goed

I.
1 november 2020

Het is eten is prima maar het zou fijn zijn als jullie het tijdslot op de internet bestellingen eerder aanpassen zodat jullie je klanten niet teleur hoeven stellen. Ik had voor 18.10 besteld en kon het niet eerder dan 19.15u ophalen. Annuleren was mogelijk maar betaling zou pas na 10 dagen retour gestort worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Koen Snijders
1 november 2020

Prima kwaliteit Sushi. Nette medewerkers & goeie service.

Groen
1 november 2020

Al heel vaak besteld en altijd is het erg lekker, helaas de laatste 2 keren te laat... 1ste keer hebben ze het super opgelost.

A.
1 november 2020

Slecht Slecht Slecht!!! Na 2 uur pas onze bestelling binnen. Sushi’s waren niet vers. En onze Crispy box was koud. Nooit meer!!

Kupers
31 oktober 2020

Sushi was prima. Bezorging duurde 1,5 uur. Telefonisch niet bereikbaar, enschede gebeld voor hulp. Een uur na bezorging kreeg ik een mail dat de bestelling onderweg was.

Jan
29 oktober 2020

Ik zou het fijn vinden als jullie beter naar de bestelling kunnen kijken zo dat er niks ontbreekt. Elke keer dat ik bestel mis ik wel wat of het is de saus of de bestelling klopt niet

Frank
29 oktober 2020

Eten is prima, maar meer dan een uur bezorgtijd ........ ? Een tijd aangeven en daaraan houden is wenselijk. Het eten is prima.

Brown
26 oktober 2020

De sushi heeft weer goed gesmaakt, sushi was dit keer wat aan de te dikke kant. Verder waren we teleurgesteld in de communicatie omtrent het bezorgen. We hadden ruim van te voren de bezorgtijd 19:00 opgegeven, en om 19.40 toch maar es gebeld waar ze bleven. Om 19.50 de sushi ontvangen. Een belletje vanuit Mr. Sushi was het minste wat ze konden doen om ons te informeren.

Anna
26 oktober 2020
Sarah
25 oktober 2020

2u moeten wachten op de bestelling.. Ook de sushi was kwalitatief niet oke, viel al helemaal uit elkaar en de rijst was te hard.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DG
25 oktober 2020

De sushi was echt geweldig, op basis daarvan zou ik zo direct nog weer bestellen. Maar de bestelling, ook al op een zondag, was gewoon een uur te laat. 15 minuten na gewenste levering gebeld, zou er direct aankomen, en duurde vervolgens nog ruim 40 minuten voordat het er uiteindelijk was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lotte
25 oktober 2020

De sushi was erg lekker! De bezorging viel heel erg tegen. Om 14:30 had ik al een bestelling geplaatst en aangegeven het om 17:30 bezorgd te willen hebben. Om 17:30 helaas geen bezorger en na een kwartier wachten toch maar gebeld. De bestelling zou onderweg zijn. Een half uur na de beloofde bezorgtijd, nog steeds geen bezorger. Na nog een keer bellen werd er gezegd dat de bestelling net de deur uit zou gaan... Raar, want de bestelling zou al onderweg zijn! De jongen aan de telefoon had een ongeïnteresseerde houding en was niet klantvriendelijk. Na het tweede telefoontje de bestelling gelukkig gekregen maar wel 40 minuten later dan de bezorgtijd die aangegeven was en dat terwijl ik praktisch om de hoek woon. Begrijpelijk dat het druk is in de weekenden maar het is zeer klantonvriendelijk om geen belletje te geven wanneer de bestelling later wordt bezorgd dan het bezorgmoment waarvoor je kiest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eveline
25 oktober 2020

Gerechten die warm hoorden te zijn waren hartstikke koud. Tevens was de bezorger ook bijna een uur te laat zonder iets aan te geven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Claudia
24 oktober 2020

Keurig op de juiste tijd en het was superlekker!!👌

Ilona
22 oktober 2020

Helaas veel stukjes sushi waarvan de rijst echt nog harde stukjes had...... Jammer. Hopelijk volgende keer beter!

Femke Kuipers
21 oktober 2020

Helaas 2,5uur moeten wachten op de bestelling. Paar keer gebeld, telkens werd er gezegd met 10 min gaat het de deur uit. Maar niet dus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilen
18 oktober 2020

De sushi was lekker zoals altijd! Alleen had ik aangegeven de bestelling zo snel mogelijk te willen ontvangen, terwijl we uiteindelijk 80 minuten hebben moeten wachten.

Jos
18 oktober 2020

Was voor mij de eerste keer dat ik sushi heb gegeten, maar smaakte voor treffelijk. Zeker voor herhaling .

kimnov
16 oktober 2020

Sushi is heel lekker maar de levering heeft 1 uur en 30 minuten geduurd

Lis
15 oktober 2020

Normaal erg tevreden, maar nu geen warme ebi roll helaas en ook geen mayo op de zalmroll.

Ewald
13 oktober 2020

Diverse keren besteld, en altijd goed, maar dit keer was het ruim een kwartier te laat en was de sushi rijst wat taaier/droger helaas, misschien niet lang genoeg of te lang geleden gekookt? Jammer, nog steeds goed eetbaar uiteraard. Hopelijk een eenmalig iets.

Kim
13 oktober 2020
Jan
13 oktober 2020

Volgens mij hebben ze de sojasaus verdund met water er zat weinig smaak aan en was heel licht van kleur Gelukkig had ik zelf nog sojasaus in huis

Gert
12 oktober 2020

Normaliter altijd snel, ditmaal ivm de zondagdrukte verlaat en 1 ding vergeten. Dit werdt alla minute opgelost 😊

KD
12 oktober 2020

Bezorging was weer 20 minuten te laat..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maria
10 oktober 2020

Heeerlijk ! Echt een aanrader

Romy
9 oktober 2020

Wauw, het smaakte fantastisch ❤️

ch
5 oktober 2020

de sushi was weer erg lekker en vers!

Daya Francisca
4 oktober 2020
John
3 oktober 2020

Heerlijke sushi. Bezorging was wel aan late kant.

Martine
3 oktober 2020

Doosjes op de zijkant bezorgd. 😕

Mel
29 september 2020

Heerlijke sushi! Zeer tevreden. Bezorging duurde iets langer dan aangegeven.

Ilen
27 september 2020

De sushi was echt lekker en smaakte heel vers!

Cyrille
25 september 2020
Dilek
23 september 2020

Was weer super heerlijk mmmmmmm

Anoniem
22 september 2020

Sushi was heerlijk! De bezorging was 45 minuten te laat zonder enige vorm van excuus.

Zuiver
21 september 2020

We hebben heerlijk gegeten, het smaakte vers en precies optijd klaar. Thanx!

Ilona
20 september 2020

Sinds de heropening zo ontzettend verbeterd! Ga zo door

J. Logman
18 september 2020

Erg lekker en vers! De warme gerechten waren ook nog warm!

Marco
18 september 2020

Zie verzonden mail

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert klonne
14 september 2020

Ik vond de kwaliteit niet al te best. Had het idee dat de rijst niet vers was. Sorry. We bestellen vaker sushi bij sushi direct. Nu een keer bij jullie maar was voor mij niet dezelfde kwaliteit. Netjes gebeld dat jullie gasfles leeg was en niet alles geflambeerd kon worden. Helaas en jammer. Hoop dat jullie er iets mee doen. Sushi is nl niet goedkoop en dan mag je wel kwaliteit verwachten. Gr

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shiv
13 september 2020
Karen
12 september 2020

Lekker snel en prima dim sum!

Rensen
7 september 2020

In de middag had ik om 17:00 een bestelling gedaan voor 19:15. Maar deze kwam pas om 19:55 aan zonder gebeld te hebben of sorry gezegd te hebben voor dat ze te laten waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vd Berg
7 september 2020

Het eten kwam ruim een uur te laat en aan de telefoon werd dit afgedaan alsof dit normaal was. Ik ben blij dat direct sushi een vestiging in Borne krijgt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dian
5 september 2020
Tristan Van den Bosch
5 september 2020
Jan
1 september 2020

Lekker

Anna
1 september 2020

Lekker en bezorging duurde niet te lang. Genoeg sojasaus dus dat is top.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
17 augustus 2020

Op aangegeven tijdstip een uur te laat bezorgd, waardoor de smaak van de sushi ook minder was. Zonde. 2 keer gebeld om te vragen waar de bestelling blijft en 2 keer is er gezegd dat de bezorger onderweg was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
17 augustus 2020

Bijna 2 uur wachten op mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lonneke
16 augustus 2020

superlekkere sushi. Vers bereid en dat proef je. De crispy is echt crispy. De edamame nog warm.. De rollen prachtig en zalig!! De handrolls goed gevuld!

Angela
15 augustus 2020

Eten is goed en erg lekker. Alles is Prima geregeld. Netjes en snel bezorgd. Top!!

Joleyn Koops
8 augustus 2020

Eten was heerlijk! Alleen jammer dat het een half uur later was zonder wat door te geven. Ook waren ze de saus voor bij de loempia’s vergeten. Verder was de sushi heerlijk!

Romy
2 augustus 2020
André Rozema
2 augustus 2020

Heerlijke verse sushi, we hebben ervan genoten.

Elsbeth
28 juli 2020

Eten was koud en taai. Duurde lang voordat het bezorgd werd

Femke
27 juli 2020

De crispy box was heel slordig gerold, veel te grote stukken en er was weinig tot geen smaakverschil tussen de verschillende sushi’s. Ik had aangegeven zo snel mogelijk afleveren de sushi werd ruim een uur na bestellen pas afgeleverd. Ik bestel hier niet een volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
26 juli 2020
MT
21 juli 2020

Lekkere sushi en ik hoefde niet lang te wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
18 juli 2020

Zo als altijd weer super lekker en vers. En snel bezorgd. Ga zo door!!!

Amanda
17 juli 2020

Gewoon lekker , vers.

Do
10 juli 2020

Heerlijke sushi! Smaakte goed. Jammer dat er zoveel was uitverkocht.

Allisha
7 juli 2020

Het duurde iets langer dan een uur voordat ik mijn bestelling thuis had. De warme gerechten die ik dan ook besteld had waren dan ook wat aan de koudere kant. Verder was het eten prima Tip: mocht het langer duren bel dan de persoon die besteld heeft dan weten ze ervan

Joey
5 juli 2020

Ik had om 18:55 eten besteld, om 20:00 heb ik gebeld om te vragen waar mijn bestelling bleef. Toen werd mij verteld dat mijn bestelling onderweg was maar vervolgens heb ik nog een halfuur moeten wachten tot de bezorger er daadwerkelijk was. Ze hadden de rauwe vis wel netje apart verpakt zoals gevraagd.

Sepp
29 juni 2020

Lekker vers, meer dan voldoende en gevarieerd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandrien Koenderink
26 juni 2020

Echt jammer, had om 15 uur al besteld voor 18.45 en alsnog was het er niet op tijd. Om 19.05 maar gebeld en zelf maar opgehaald, geen compensatie gehad voor betaald bezorgkosten, laatste keer

Annemiek
25 juni 2020

We hebben een uur en een kwartier gewacht op onze bestelling. Het eten was lekker !

Daniel
21 juni 2020
Deurloo
20 juni 2020

Sushi was weer heerlijk, alleen weer een deel van de bestelling vergeten en dit is niet de eerste keer. Word wel na geleverd maar dit duurde erg lang en rest hadden we al op. Erg vervelend als je met gasten zit te eten.

VOS
14 juni 2020

Bestelling was om half vier besteld, voor kwart over vijf en kwam een half uurtje te laat. Daarom 4 sterren m.b.t. de bezorging i.p.v. 5 sterren. Eten en met name de crispy rolls waren Top

😉
14 juni 2020

TOP !!

Oplaat
12 juni 2020

de bezorging was snel maar helaas vond ik haren tussen de sushi en heb ik de sushi weg gegooid..

Chris
7 juni 2020

De sushi is erg lekker, helaas duurde het erg lang voordat het bezorgd werd. In ons geval bijna 1,5 uur.

Marjon
7 juni 2020

Weer heerlijk klaargemaakt!

Geerdink-Peters Sabine
5 juni 2020

1745 bestelling geplaatst 1930 bezorgd na eerst gebeld om 1900 waar de bezorging bleef!

Wagenar
3 juni 2020

Eten ontvangen na anderhalf uur. Helaas is het nu al meerdere keren gebeurt dat ik bestel zonder sesam, en ik alles met sesam krijg. Minder lekker dan verwacht jammer genoeg.

Nathalie Abdalla
30 mei 2020
Mascha
29 mei 2020

Heerlijk gegeten. Veel variatie. En zeer goede kwaliteit prijs verhouding. Voor herhaling vatbaar

Barbara Vriese
27 mei 2020

Snelle bezorging

De Vos
24 mei 2020

Bezorgen duurde eeuwen terwijl we hebben aangegeven het zo snel mogelijk willen hebben. Er werd daarbij niet aangegeven op welk tijdstip het bezorgd werd. De sushi was kwalitatief niet goed. Het was weinig smaakvol, de rollen waren klein van formaat en vielen uiteen.

Jessica
23 mei 2020

Was weer heerlijk!

Maureen
22 mei 2020

Heerlijk! Sushi waren ontzettend lekker en de bestelling keurig op tijd bezorgd.

Ewald
22 mei 2020
Denby
18 mei 2020

Helaas wéér geen bericht wanneer we de sushi konden verwachten...de sushi rook niet vers en was ook droog en de nori was rubberachtig.

Mark & Richèlle
17 mei 2020

Super super lekker!

Silvia
4 mei 2020

Heerlijk. 1e keer. Crispy chicken is een aanrader

S. Lentelink
4 mei 2020

Wederom top!

Sezen
3 mei 2020

Eten was heerlijk, bezorger kwam iets later maar ze hebben wel netjes gebeld om dat door te geven👍

Niek
2 mei 2020

Smaakt naar vet

De Moor
2 mei 2020
Veenendaal
2 mei 2020

Was weer heerlijk en netjes bezorgd!

Maximr
28 april 2020

Echt een van de lekkerste sushi ! Staat in mijn top 3 Kom vaak speciaal naar Hengelo rijden voor deze sushi ! Na een sushi rol vergeten te zijn , wouden ze hem toch helemaal naar Almelo komen brengen, ik hoefde dit niet en kreeg een kortingscode voor de volgende keer . Goed afgehandeld ! Top

Esther
27 april 2020
Sandra
27 april 2020

Op tijd bezorgd. Kwaliteit goed. Ga zeker weet bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

23 april 2020

Heerlijk gegeten!!

Peters
20 april 2020

Niet de beste sushi ooit gehad, maar wel erg lekker en lekker veel. Bezorging top, al was het later dan gepland (ivm zondag drukte) Geen probleem netjes gecommuniceerd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
16 april 2020

Vorige keer stukken beter. Sushi waren zeer plakkerig. Ze waren in een doosje “gepropt”, waardoor we er geen enkele sushi heel uit hebben kunnen halen. Hebben dus allemaal kleffe stukjes moeten eten. Smaak was niet denderend, beetje smaakloos. Bijna 1,5 uur op de bestelling moeten wachten.

Oosterveld
15 april 2020

Jammer dat er geen stokjes mee zijn geleverd. En maar een klein flesje sojasaus...….

Dylan
14 april 2020

Heb meerdere haren gevonden in de sushi. Wordt er niet smakelijker op. Normaal altijd heel tevreden over de producten.

Michelle Mens
14 april 2020

Ik vond het lekker, maar zeker niet de prijs waard die werd gevraagd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Merle
12 april 2020
Anne
7 april 2020
Koen
6 april 2020
Linda
6 april 2020
Dennis
30 maart 2020

De sushi is erg lekker en ziet er verzorg uit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Broekman
28 maart 2020

Was erg goed te eten. Was blij verrast door de kwaliteit. Ook op tijd bezorgd zoals gewenst!!

S. Lentelink
27 maart 2020

Top en heerlijk! Leuk detail; zelfs het blaadje sla ter decoratie was vers, waar elders vaak de zwaar overbodige strook groene plastic haaientanden wordt gebruikt om het extra vers te laten lijken🙃

Marike
25 maart 2020

Uurtje gewacht dus heb geen haast! Eten was echt super goed! Npg nooit besteld hier maar echt top!! Warme gerechten ook nog warm. Ga zeker weer bestellen !!

Kuipers
18 maart 2020

Bezorging was goed en snel. Helaas werden de stokjes en de sojasaus niet meegeleverd.

Wiggers
17 maart 2020

Top!

Ingrid
16 maart 2020

Sushi smaakt heerlijk, maar alleen erg dik! Mag wel iets dunner.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara Vriese
14 maart 2020

Heerlijke dimsum box ❤️

Debby
7 maart 2020

Hoewel de sushi prima was waren met nori omgewikkelde stukjes wel heel klein en dus en meer rijst dan vulling. Er staat 64 stuks bij de box maar ze zijn ook wel de helft zo klein en niet goed gerold, het vel lag er bij velen al af. Ook werden we niet bevestigd in de tijd van de bestelling en kregen we ook geen bericht dat ze onderweg waren.na een uur gebeld en toen moesten ze nog eerst ingepakt worden. We hadden om 4x stokjes gevraagd en kregen er maar twee. Geen servetten. We twijfelen of we ze een tweede kans moeten geven, volgens anderen zou dit beter zijn dan de andere bestel sushi....maar of dat ook echt zo is?

Reactie van Mr. Sushi

Beste Debby, vervelend om te horen! wij zullen contact met u opnemen om dit verder op te lossen. mvg

Anoniem
3 maart 2020
Jansen
2 maart 2020

Wederom weer lekker gegeten. Bezorging was ook mooi vlot!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

André Rozema
2 maart 2020

Redelijk op tijd gebracht binnen tien minuten van gewenste tijd. Kwaliteit was super. We hebben heerlijk gesmuld.

Melanie
2 maart 2020

Bezorging was iets later, maar we wisten dat het heel druk was en hadden er al rekening mee gehouden. Helaas was de bestelling niet helemaal compleet, na een telefoontje kwamen ze het gelijk bezorgen en kregen we extra. Top! De sushi is top, smaak is goed! Netjes verpakt!

Wiggers
28 februari 2020

Top!

Dineke
26 februari 2020

De eerste keer waren er niet zo tevreden hier over telefonisch contact gehad dit is bij de volgende bestelling helemaal goed gekomen. Met onze dank voor de service. Personeel erg vriendelijk . Sushi erg lekker vinden wij.

Ruud
24 februari 2020

Alles top en snel geregeld. Top kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera van Loon
20 februari 2020

Goed op tijd en lekkere nog warme sushi!

Wiggers
20 februari 2020

Top! En nu voldoende wasabi :-)

Merle
19 februari 2020

Er werd netjes gebeld dat de sushi later zou komen, omdat het op door ons gekozen bezorgtijd net de keuken uitkwam. Echter was dit bijna 35 min later terwijl we er maximaal 15 minuten vanaf wonen.

Jasper
17 februari 2020
Wiggers
16 februari 2020

Top!

Kim
16 februari 2020

Hee hoi! De gember waarvoor ik extra had betaald was niet geleverd. Daarnaast stond er ook dat er 5% korting van de bestelling af ging als je een keer eerder had besteld. Ik heb nu 5 keer bij jullie besteld maar er ging niks af. Ik vroeg me ook af hoe het met de punten zat. Na de laatste bestelling zag ik in mijn mail dat ik 17 punten had. Na deze bestellening stond er ineens 1 punt.

Philip Rolefes
14 februari 2020
Wiggers
12 februari 2020

Eerste keer dat ik een bestelling plaatste bij Mr Sushi. Normaliter altijd bij DirectSushi. Ik vind de smaak van de sushi en rijst bij DS net iets beter. Geen idee waar dat aan ligt. Tonijn nigri was overigens perfect.

N. Fikkert
9 februari 2020
ZEHRA
8 februari 2020
Monique
7 februari 2020

De vis smaakte vers maar de rijst had meer weg van lontong dan sushi rijst. De bezorging was super snel, echt klasse!

Dominique
3 februari 2020

Om kwart over 4 een bezorging geplaatst, zodat deze om kwart over 5 bezorgd kon worden. Uiteindelijk kwam het pas, nadat we hadden gebeld, om tien voor 7. Sushi was wel heel lekker, we hadden een herfstbox. Leuk om nieuwe dingen uit te proberen.

Jeff
3 februari 2020

We moesten iets langer wachten, maar de kwaliteit van het eten en de bezorging waren goed. De warme gerechten waren warm, het zag er netjes ingepakt uit en het was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

O. Heling
3 februari 2020

Voorheen bestelden wij via de mr. sushi van Enschede (we wonen aan de Enschede-kant van Hengelo) en waren daar tevreden over, maar de mr. sushi van Hengelo heeft daar een schepje bovenop gedaan; - Bestellingen uit Enschede waren vaak vertraagd. Daar moesten we dan meerdere keren achteraan bellen om te vragen waar het eten bleef. Bij deze bestelling waren wij verrast toen de mr, sushi uit Hengelo na 30min belde dat het iets later kon zijn ivm drukte. Omdat we Enschede gewend zijn (waar het een enkele keer 2 en half uur duurde), waren we niet verbaasd dat het vertraagd was. We waren wel verbaasd dat we erover gebeld werden; super netjes!! - Daarnaast is wat ons betreft de sushi uit Hengelo ook net wat beter dan die uit Enschede (ondanks dat die ook erg lekker was). Wij zijn erg blij met de nieuwe vestiging in Hengelo! Nette top-service en lekkere sushi!

Dionne
3 februari 2020
Dilek
3 februari 2020

Heerlijk de geflambeerde zalm, mijn dochter is er gek op.

Linda
2 februari 2020

Was eerst niet compleet. Daarna de sojabonen achteraf gekregen. Vroeg nog om extra stokjes. Niet mee gekregen. Wel jammer.

Martijn
2 februari 2020

De bezorging was super snel! Eten was echt super !! Ik ben fan

Koen Lenderink
1 februari 2020

Mijn algemene beeld is, dat het over het algemeen lang duurt bij Mr. Suhsi. Wel moet ik zeggen dat de kwaliteit van de sushi erg goed is. Door het lange wachten hebben ze het wel weer netjes opgelost met een extra rol.

Hoogstoevenbeld
31 januari 2020

Prijs/kwaliteit is goed!! Bestelling stond mooi op tijd klaar.

Claudia
28 januari 2020

Lekker gegeten. Je kon in het opmerkingveld aangeven wanneer je gebruik wilde maken van de gratis maki, helaas zat deze er niet bij. Zo kan ik ook wel een actie aanbieden. Bezorging aan de late kant.

Andre
26 januari 2020

Prima, snel geleverd en smaakte goed !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce Logman
26 januari 2020

Vers, erg lekker en mooi opgediend.

Barbara Vriese
25 januari 2020

Geweldige sushi, snel bezorgd

Lisanne
23 januari 2020

Er werd netjes gebeld dat het druk was. Eten was heerlijk!

Laura
22 januari 2020

2 poke bowls besteld, helaas waren bij beide meerdere ingrediënten vergeten dus was het niet compleet. Verder wel erg lekker. En snel bezorgd.

Aydin
22 januari 2020

Heerlijk en lekker vers!

Cindy
19 januari 2020

Heerlijke sushi, ook klaar op het tijdstip dat afgesproken was. minpuntje is dat bij het bestellen aangegeven staat dat je gratis maki’s krijgt bij afhalen boven de €15,- en dat ik er zelf nog om moest vragen. Ik had het aan moeten geven maar dit stond niet aangegeven. Wel werd er gezegd dat dit nog aangepast moest worden op de website en dat dit hun fout was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.Schuur
19 januari 2020
Suzanne
19 januari 2020

Besteld om 18.05, om 18.30 uur mocht ik de bestelling al komen ophalen. (Studentenschaalactie) Onder de indruk, goed dat jullie weer ‘terug’ zijn. Veel succes en tot de volgende keer!

Mark
18 januari 2020

Lekker gegeten

Mieke
18 januari 2020

Top, goede service, vriendelijke mensen

Carolien
18 januari 2020

Stond op tijd klaar voor afhaal. Ze waren de tweede dag open nu. Kon nog niet pinnen maar dat komt nog. Je kijkt nog steeds wel donker erin. Misschien nog net iets meer verlichting erin? Moet wel zeggen dat het al wel veel minder donker is dan voorheen. Prijs kwaliteit prima 👌🏻